Een onverwachte combinatie

14 Mei '07 - 14:30 by


Sinds begin dit jaar probeert Coca-Cola haar nieuwe ‘Zero’-product letterlijk aan de man te brengen. Of dat in Nederland enigszins succesvol verloopt is mij overigens onbekend.

In het Zuid-Amerikaanse Argentinie lijkt de verkoop echter niet al te florisant te verlopen, aangezien de frisdrankfabrikant onlangs nog een joint promotion met Axe (Vice) is gestart. Bovenstaande uiting is hiervan het resultaat.

Ben benieuwd of de doelgroep van 20 tot 29 jarigen deze merkcombinatie weten te waarderen en massaal aan de nieuwe ‘taste’ zullen gaan.

Wat mij betreft in ieder geval een mooie aanvulling op de andere verrassende uitingen van Axe.


  
Persoonlijke info onthouden?

Emoticons /


 

  ( Register your username / Log in )

Kattebel:
Verberg email:

Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of email-adres in te typen.