Hoe 'touchy' is Heineken?

03 Apr '07 - 23:10 by

Zo’n zeven maanden geleden werd op Adfoblog al geschreven over het succes wat Heineken in de Verenigde Staten wist te behalen met de introductie van het nieuwe biertje: Heineken Premium Light. Een biervariant die gericht is op de Amerikaanse markt en smaak, die vooralsnog niet officieel in Nederland te verkrijgen is.

Begin maart dit jaar werd bekend dat het account met een waarde van $70 miljoen naar Berlin Cameron United is gegaan. Sinds een paar dagen is het eerste resultaat voor de Spaanstalige markt te bewonderen via bovenstaande commercial, die door Vidal Partnership is gemaakt. Dit bureau behoort volgens AdAge tot de top tien van beste bureaus van Amerika. Oordeel zelf.


  
Persoonlijke info onthouden?

Emoticons /


 

  ( Register your username / Log in )

Kattebel:
Verberg email:

Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of email-adres in te typen.