Natuurlijk, Puma!

12 Feb '07 - 18:02 by


Het aanbod aan sportieve schoenen lijkt steeds meer toe te nemen. Dit heeft tot gevolg dat zelfs in de 'gewone' schoenenzaak een overkill van dit soort producten te vinden is. Als merk betekent dit alle hens aan dek, omdat je je in deze overload toch wil onderscheiden van je concurrent.

Puma doet dit in haar nieuwe printcampagne door terug te grijpen naar de bron van het bestaan, de natuur. Iedere type Puma-schoen heeft een link met een diersoort. Wat mij betreft levert dat een aantal mooie metaforen op. De gekozen diersoorten spreken me echter nog niet echt aan. Oordeel zelf...






  
Persoonlijke info onthouden?

Emoticons /


 

  ( Register your username / Log in )

Kattebel:
Verberg email:

Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of email-adres in te typen.