Vaag beeldmerk komt toch tot zn recht

04 Feb '07 - 21:51 by
Het logo van het Amerikaanse (weg-)restaurant ‘Joe’s Garage’ uit Minneapolis doet in eerste instantie denken aan een lokale ‘middle of the road’-lunchroom, een soort drive-inn, of aan een garage die haar assortiment heeft uitgebreid met een afdeling ‘etenswaar’. In ieder geval een ogenschijnlijk doorsnee onderneming die weinig lijkt op te hebben met klanten die zich vereenzelvigen met een Hummer, een BMW of een LandRover. Niets lijkt echter minder waar als je de printcampagne van het reclamebureau Colle + McVoy bekijkt. De verwarrende signalen uit het logo zijn hierbij creatief geintegreerd in de printcampagne ‘Fixing food. Not cars.’


  
Persoonlijke info onthouden?

Emoticons /


 

  ( Register your username / Log in )

Kattebel:
Verberg email:

Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of email-adres in te typen.